Beauty from pain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Beauty from pain

Foorumi Syömishäiriöisille
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä olet syönyt tänään?

Siirry alas 
+2
Cherry
vipe
6 posters
KirjoittajaViesti
vipe

vipe


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 21.12.2012

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyPe Maalis 29, 2013 7:01 pm

Mä oon syöny kaks mehujäätä ja muutaman mariannen. Saa nähdä mitä vielä tulee näin krapulas vedettyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherry
Ylläpitäjä
Cherry


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 24.05.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Tampere

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyTo Toukokuu 23, 2013 5:57 pm

3 mynthonia Very Happy
0.5l Marli +10 vitamiini mehua
Vettä paljon, en jaksa ees laskee määriä mitä vettä menee Smile
Mun onneks rahaa 9e ja kaapeis ei yhtää ruokaa, jote helpottaa paastoo kummasti Very Happy Eikä muute tuu ahmimiskohtauksia ku ei oo mitää mitä ahmia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://beautyfrompain.palstani.com
sayuuu




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.05.2013

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyPe Toukokuu 24, 2013 11:18 pm

koulussa 1/4 lautasta porkkanaraastetta, vähän keitettyjä miniporkkanoita, vähän perunamuussia.
Ja äsken pakastepuolukoita + vettä.
Takaisin alkuun Siirry alas
freyan

freyan


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 05.05.2013

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyTo Toukokuu 30, 2013 4:50 am

Kauhee, ku tunnen itteni läskiks näiden viimepäivien syömisten perusteella, mennyt meinaan ihan päin honkia. Tänään oon syöny salaattia, puolikkaan pizzan (en edes halua tietää kaloreita No ), mehujään, kahvia kevytmaidolla, leivän floralla, juustolla ja kurkulla. Aaaaargh. Oon niin vihanen ittelleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherry
Ylläpitäjä
Cherry


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 24.05.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Tampere

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyKe Kesä 12, 2013 3:47 am

Eilen en mitään. Tänään kahvia ja teetä...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://beautyfrompain.palstani.com
Aada

Aada


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.06.2013
Ikä : 26

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyPe Kesä 14, 2013 8:27 pm

Tänään kun olin hoitamassa lapsia niin n. Desi soijarouhelasagnea + salaattia, kotona päivälliseks paljon salaattia, reilun desin kanaa, 1/2 dl riisiä ja leipäviipaleen. Muuta en Aijo enää syödä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyTi Maalis 08, 2016 6:06 am

Mulla meni viikonloppu ihan läskiks, kirjaimellisesti. Evil or Very Mad Tää viikko sitten lähtikin käyntiin ruokahaluttomasti, annos makaronia soijakastikkeella, pieni annos jugua ja puolikas porkkana. Lisäksi juomaksi teetä kolme kupillista.

Pitäis taas vaan jaksaa pari päivää mini annoksilla niin lähtis taas ruokahalu kokonaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Unicornfairy




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 21.03.2016

Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? EmptyMa Maalis 21, 2016 11:39 pm

Proteiini patukka-171kcal
Teetä makeutusaineella
Proteiini patukka-171kcal
Naturdiet ateriankorvike juoma-150kcal
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä olet syönyt tänään? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä olet syönyt tänään?   Mitä olet syönyt tänään? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä olet syönyt tänään?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Beauty from pain :: Pro ana :: Ruoka-
Siirry: