Beauty from pain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Beauty from pain

Foorumi Syömishäiriöisille

PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?

Siirry alas 
+2
bellarina
Cherry
6 posters
KirjoittajaViesti
Cherry
Ylläpitäjä
Cherry

Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 31

Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? Empty
ViestiAihe: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyKe Kesä 12, 2013 3:52 am

Mulla on ollut varmaan laksatiivit Very Happy Poistaa vaan nestettä..
Takaisin alkuun Siirry alas
https://beautyfrompain.palstani.com
bellarina

bellarina

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyTo Kesä 13, 2013 10:45 pm

Mä oon äitiltä salaa ottanut sen laksatiiveja ja Alli-laihdutusvalmistetta. silent (ja kunhan taas rikastun niin ostan omia laksatiiveja Razz )
Repsu

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyTo Kesä 13, 2013 11:36 pm

miun äitilki on niit alleja en ite oo kokeillu..auttoko mittään?miten ne otetaan? Very Happy itellä laksatiivit kans..Very Happy
Aada

Aada

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyPe Kesä 14, 2013 1:23 am

Joo mä oon kans tuhlannu kaikki rahani leaderin cla+ rasvanpolttajiin ja nesteenpoistajiin. ei mitään apua Razz
bellarina

bellarina

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyLa Kesä 15, 2013 6:08 pm

Ite en huomannut mitään tuloksia, koska kokeilin vaan noin 2 päivää.. Luulen, että vaatii paljon pidempää käyttöä. Very Happy (ja jos olisin vienyt niitä enemmän ni, äiti olis varmasti huomannut, joten en ottanut sitä riskiä)
Silloin kun kävin kaapilla hakemassa niitä, niin luin samalla pikalukuna ohjeet. Suosiolla kannattaa lukea ohjeet esim. netistä, etten jakele vahingossa väärää tietoa.Very Happy

Mun mielestä laksatiivit on paljon helpompia, ja toimiivat paremmin. Razz
pikku_keksi

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyTo Huhti 02, 2015 8:53 pm

Laksatiivit ja ruuansulatusentsyymit, ruokavalioiden vaihtaminen.

Ainut pilleri mikä on toiminut on marketeista ostetut Leaderin "Weight Loss""-kapselit vihreän teen kanssa. Pienentää mahalaukkua. I love you cheers
Elviira

Viestien lukumäärä : 5

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? EmptyMa Heinä 13, 2015 6:47 am

Suolihuuhtelu. Yyh, niin epämukavaa puuhaa. Mut jälkeenpäin olo on mitä ihanin.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?   Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? Empty

Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mikä fiilis?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Beauty from pain :: Pro ana :: Yleistä keskustelua-
Siirry: