Cherry Ylläpitäjä
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 24.05.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? Ke Kesä 12, 2013 3:52 am | |
| Mulla on ollut varmaan laksatiivit Poistaa vaan nestettä.. | |
|
bellarina
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 19.04.2013 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? To Kesä 13, 2013 10:45 pm | |
| Mä oon äitiltä salaa ottanut sen laksatiiveja ja Alli-laihdutusvalmistetta. (ja kunhan taas rikastun niin ostan omia laksatiiveja ) | |
|
Repsu
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 14.05.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Juankoski
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? To Kesä 13, 2013 11:36 pm | |
| miun äitilki on niit alleja en ite oo kokeillu..auttoko mittään?miten ne otetaan? itellä laksatiivit kans.. | |
|
Aada
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 13.06.2013 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? Pe Kesä 14, 2013 1:23 am | |
| Joo mä oon kans tuhlannu kaikki rahani leaderin cla+ rasvanpolttajiin ja nesteenpoistajiin. ei mitään apua | |
|
bellarina
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 19.04.2013 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? La Kesä 15, 2013 6:08 pm | |
| Ite en huomannut mitään tuloksia, koska kokeilin vaan noin 2 päivää.. Luulen, että vaatii paljon pidempää käyttöä. (ja jos olisin vienyt niitä enemmän ni, äiti olis varmasti huomannut, joten en ottanut sitä riskiä) Silloin kun kävin kaapilla hakemassa niitä, niin luin samalla pikalukuna ohjeet. Suosiolla kannattaa lukea ohjeet esim. netistä, etten jakele vahingossa väärää tietoa. Mun mielestä laksatiivit on paljon helpompia, ja toimiivat paremmin. | |
|
pikku_keksi
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 02.04.2015 Ikä : 31 Paikkakunta : ken tietää
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? To Huhti 02, 2015 8:53 pm | |
| Laksatiivit ja ruuansulatusentsyymit, ruokavalioiden vaihtaminen. Ainut pilleri mikä on toiminut on marketeista ostetut Leaderin "Weight Loss""-kapselit vihreän teen kanssa. Pienentää mahalaukkua. | |
|
Elviira
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 13.07.2015
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? Ma Heinä 13, 2015 6:47 am | |
| Suolihuuhtelu. Yyh, niin epämukavaa puuhaa. Mut jälkeenpäin olo on mitä ihanin. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mikä on epätoivoisin yrityksenne ollut laihtua? | |
| |
|