Hei!
Olen melko uusi koko ana-jutun kanssa ja tarvitsisin apua omaan tavotteeseen pääsyssä. Oon aina ollu liikunnallinen, mutta masennuksen takia jättäydyin pois harrastuksistani, enkä enää kehtaa yrittää takaisin mihinkään (ei sen puoleen ole rahaakaan). Kaiken liikkumisen siis hoidan nykyisin kotona yksikseni. Lenkkeilen päivässä n. 2h, juoksen kun siltä tuntuu ja teen lihaskuntoa (myös esim blogilates).
Olen vegaani ja jo sen piti tiputtaa kiloja, vaan ei ole. Makeasta en juuri pidä, sipsit on pahe. Tosin en kehtaa kaupasta niitä ostaa, joten harvoin tulee syötyä. Syön kaloreita alle tarpeen. Kaiken järjen mukaan painon pitäisi pudota, ei putoa. Se on edelleen se sama 60-61kg. Pituutta on 174cm.
Ensimmäinen tavoite olisi päästä alle kuuteenkymppiin. 56 on tällä hetkellä päätavote. Kun sihen päästään, mietitään uus tavote. Ei siis mitenkään mahdoton tai iso vaatimus. Miten mä saisin tiputettua ton 5kiloo? Abc-dieettiin ei oo riittäny itsekuri ja oon miettiny jopa paastoomista, kunnes tavoitepaino on saavutettu.
Mitä ehdotatte?