Beauty from pain
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Beauty from pain

Foorumi Syömishäiriöisille
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Vinkkejä ruokailuun liittyen

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
väsynyt matkustaja




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.07.2015

Vinkkejä ruokailuun liittyen Empty
ViestiAihe: Vinkkejä ruokailuun liittyen   Vinkkejä ruokailuun liittyen EmptyPe Heinä 17, 2015 3:33 pm

Hei!
Olen melko uusi koko ana-jutun kanssa ja tarvitsisin apua omaan tavotteeseen pääsyssä. Oon aina ollu liikunnallinen, mutta masennuksen takia jättäydyin pois harrastuksistani, enkä enää kehtaa yrittää takaisin mihinkään (ei sen puoleen ole rahaakaan). Kaiken liikkumisen siis hoidan nykyisin kotona yksikseni. Lenkkeilen päivässä n. 2h, juoksen kun siltä tuntuu ja teen lihaskuntoa (myös esim blogilates).

Olen vegaani ja jo sen piti tiputtaa kiloja, vaan ei ole. Makeasta en juuri pidä, sipsit on pahe. Tosin en kehtaa kaupasta niitä ostaa, joten harvoin tulee syötyä. Syön kaloreita alle tarpeen. Kaiken järjen mukaan painon pitäisi pudota, ei putoa. Se on edelleen se sama 60-61kg. Pituutta on 174cm.

Ensimmäinen tavoite olisi päästä alle kuuteenkymppiin. 56 on tällä hetkellä päätavote. Kun sihen päästään, mietitään uus tavote. Ei siis mitenkään mahdoton tai iso vaatimus. Miten mä saisin tiputettua ton 5kiloo? Abc-dieettiin ei oo riittäny itsekuri ja oon miettiny jopa paastoomista, kunnes tavoitepaino on saavutettu.

Mitä ehdotatte?
Takaisin alkuun Siirry alas
starlit




Viestien lukumäärä : 16
Join date : 24.03.2015

Vinkkejä ruokailuun liittyen Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä ruokailuun liittyen   Vinkkejä ruokailuun liittyen EmptyPe Heinä 17, 2015 4:51 pm

Hei.
Vegaani olen minäkin, ollut jo useamman vuoden. Eihän se itsessään painoa alenna. Sipsejä olen syönyt vähän liian usein, mutta pyrkimys on terveellisempiin tottumuksiin. Uskon, että kannattaa vaan valita sellaisia ruokia, jotka juuri itselle tuntuvat kaikin puolin sopivilta. Eli sitä intuitiota mukaan kauppareissulle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
väsynyt matkustaja




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.07.2015

Vinkkejä ruokailuun liittyen Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä ruokailuun liittyen   Vinkkejä ruokailuun liittyen EmptyPe Heinä 17, 2015 6:38 pm

Joo, ilmasin ton hieman väärin Very Happy Siis joo, ei laihduta varsinaisesti, mutta helpommin pystyy ehkä kontrolloimaan sitä painoo ja monella se putookin kun kasvisruokavalioon vaihtaa. Mulla oli tietysti iha muut syyt ryhtyä vegaaniksi kun joku oma paino, mutta jotenkin oletin, että vihdoin saisin ylimäärästä rasvaa poltettua. Nyt sitä tuntuu vaan tulleen lisää D: Kiitokset vastauksesta! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vinkkejä ruokailuun liittyen Empty
ViestiAihe: Vs: Vinkkejä ruokailuun liittyen   Vinkkejä ruokailuun liittyen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vinkkejä ruokailuun liittyen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Beauty from pain :: Pro ana :: Ruoka-
Siirry: